Умбро технички спонзор eSports тима

Гејмерски тим Црвене звезде добија „нови изглед“.

Светски познат бренд „Умбро“ постао је технички спонзор нашег еSports тима и на тај начин постао први спортски бренд који ће спонзорисати један српски професионални гејминг колектив.

Нови дресови ће бити доступни већ од 1. фебруара, када креће продаја у „Sport Vision“ онлајн продавници, док ће се у редовној понуди објеката ТЦ Ушће, ТЦ Делта Сити, БИГ Фешн Београд, БИГ Нови Сад и Медијана Ниш, наћи од половине фебруара.

Компанија „Sport Vision“, ексклузивни дистрибутер и лиценцијер бренда Умбро за Србију, је за најверније навијаче црвено-белих припремила и нову колекцију Умбро еSports мајица.

Према речима Милоша Кривокапића, секретара клуба Црвена звезда, еSports тим је опредељен да сарађује са најбољим и најуспешнијим компанијама, а „Sport Vision“ свакако јесте лидер у својој области.

„Ми желимо да се поред ’гејмерског’ терена развијамо и на пољу маркетинга“, нагласио је Кривокапић.

Црвена звезда еSports постоји од 2017. године када је основан „Leaguе of Legends“ тим црвено-белих. Ова организација је велику експанзију доживела прошле године проширивањем на још три дисциплине – ФИФА, Hearthstone и Fortnite. „Lеgue of Legends“ eкипа Звезде је актуелни вицешампион Балкана, док је ФИФА састав недавно учествовао у онлајн квалификацијама за Светско првенство фудбалских еклубова.