Броћић: Данас преговарамо са великом светском компанијом о спонзорству

Поводом спектакла који се припрема за четвртак, као и чињенице да Црвена звезда није имала спортских успеха у претходних шест година, разговарали смо са директором маркетинга Црвенe звездe, популарним „Броћком“, о спортским и пословним успесима, спонзорима, дресовима за следећу сезону, брендираном аутобусу и свему ономе што сте на нашем форуму означили као интересантно.

Господине Броћићу, Црвена звезда ће, уколико победи ОФК Београд, након шест година освојити 26. титулу првака државе. Да ли је маркетинг ФК Црвена звезда спреман да на том пољу испрати успех клуба и колико ће титула значити на напредовању на пољу маркетинга клуба? Очекујете ли већи број чланарина, продатих сезонских и дневних улазница, производа „РС шоп“-а?

– Маркетинг клуба је спреман још од пролећа 2010. године. Када нам је постављено питање можемо ли испратити резултатске успехе првог тима (у том тренутку смо били први на табели, ако се сећате). Конкретно данас, дан пред меч са ОФК Београдом, имамо завршне разговоре са будућим спонзором, светском компанијом, која је међу три највеће компаније у својој области. Мислим да су били или су још увек спонзори Атлетика из Мадрида. Резултатски успех је кључни део њихове одлуке да буду наши партнери.

Титула је дакле – „живот“ за све чланове звездине породице: како навијаче, играче, руководство, тако и за маркетинг?

– Титула је, као што знате, битна због квалификација за Лигу шампиона, лакшег уласка у групну фазу неког европског такмичења, али немерљив је њен утицај на раст свих других пословни активности, јер су, на пример, наша очекивања да ћемо ове године имати рекордан број продатих годишњих карата, верујем преко 15.000, вредност ТВ права за квалификације… Спортски успех ће нам знатно олакшати рад, али што је битније, отворити и неке друге могућности које нисмо могли радити без титуле.

У четвртак се спрема велики спектакл у организацији навијача, да ли маркетинг клуба спрема нека дешавања по питању освајања трофеја а везана за сам догађај у четвртак и ако можете да нам откријете шта је у питању?

– Ајмо прво да сачекамо да наши играчи победе ОФК Београд, то је тренутно најбитније. Наравно, маркетинг клуба спремно дочекује дуго жељени трофеј и немојте да сумњате да ли смо припремили адекватне ствари. Гро активности је синхронизвоан и са навијачима и са играчима нашег клуба. Нека дела говоре, биће изненађења – загонетан је и у видно добром расположењу директор Звездиног маркетинга.

Без обзира на временске (не)прилике, очекујете ли пун стадион у четвртак и узимајући у обзир дуго чекану титулу те бесплатан улаз, да ли ће јужна трибина такође бити отворена за навијаче?

– Сектору безбедности смо рекли да јужна трибина буде отворена у максималном капацитету. Мислим да временске неприлике односно лоше време неће утицати на посету и да ћемо толико дуго чекану титулу дочекати пред пуном Мараканом. Верујем да ћемо имати 50.000 људи у четвртак. Искористићу и ову прилику да позовем све звездаше да нам се придруже и да дочекамо титулу у карневалској атмосфери пред пуном Мараканом.

Видели смо да су дресови за сезону 2014/2015 неких од водећих европских клубова изашли у јавност. Да ли су направљени нацрти за Звездине дресове?

– Нацрти су урађени још у септембру месецу, а пробни узорци дресова за наредну сезону урађени су пре два месеца. Због консултација са генералним спонзором и боље видљивости њихове рекламе имали смо одређене корекције у делу везаном за брендинг логотипа генералног спонзора.

Откријте нам нешто о изгледу дресова за следећу сезону?

– Сва три дреса су одлична, слободно смем рећи уникатна и верујем да ће навијачи бити, благо речено – пријатно изненађени.

Када ће звездашка јавност имати прилику да их види и купи?

– Током јуна ће бити организована промоција, када очекујемо да крене продаја дреса. Као и целог асортимана производа који је урађен у сарадњи са „Пумом“. Морам рећи да је „Пума“ одличан и поуздан партнер клуба. Са њима само можемо имати успехе, као што смо их имали у прошлости. Ко зна, можда нам је баш „Пума“ фалила свих ових година да би били поново шампиони (смех).

У сарадњи са компанијом „Карлсберг“, обезбедили смо Црвеној звезди нови брендирани аутобус. Када ће екипа да се „провоза“ у њему?

– Рок за испоруку аутобуса је 1. јун, али према последњих информацијама можемо га очекивати и крајем маја, који дан раније. Аутобус се у потпуности ради према нашим захтевима и потребама спортских секција клуба. Сигурно је да ће тим на летње припреме ићи са тим аутобусом а ових дана ће бити завршен конкурс где ћемо изабрати победнички рад и приступити финалном концепту брендирања аутобуса – закључио је директор маркетинга.

Маркетинг ФК Црвена звезда (идеје и предлози).