Све о развују клуба на пољу маркетинга, самој организацији и много чему у новој епизоди Звездиног подкаста

У новој епизоди Звездиног подкаста сазнајте много занимљивих ствари о развоју Клуба на пољу маркетинга, бројним активностима, изазовима на које су људи из клуба наилазили ових година, као и о будућим активностима и плановима. Гост 15. епизоде ’’Pick N’ Talk’’ подкаста је директор маркетинга Јанко Станковић.

КК Црвена звезда мтс посебно се поноси системом и он је видљив у свим структурама клуба. Пре неколико сезона Црвена звезда је у потпуности организовала менаџмент клуба у складу са смерницама Евролиге, а оно на шта је Клуб посебно поносан је да су сви чланови клуба активно учествовали у његовом расту и развоју у претходној деценији. Тај пут је био тежак, а један од основа били су људски ресурси јер је Црвена звезда као по правилу имала у својим редовима увек младе, енергичне и ентузијастичне људе. Један од њих је данашњи директор маркетинга Јанко Станковић.

Он је део Црвене звезде практично читаву деценију и активно је учествовао у практично свим маркетиншким подухватима Клуба који је на овим просторима у многим сегментима лидер. Ситуација која је затечена при доласку нове управе и менаџмента, углавном је опште позната читавој јавности, а самим тим и изазови који су били на пољу маркетинга да клуб досегне ниво који својом историјом и армијом навијача апсолутно заслужује, нису били ни мало лаки. О развоју Клуба на пољу маркетинга, бројним активностима, изазовима и подухватима на које је Јанко Станковић посебно поносан можете више да сазнате у 15. епизоди званичног клупског подкаста ’’Pick N’ Talk’’. Домаћини подкаста Иван Минић и Милан Дозет су сада имали посебан изазов јер су угостили човека који активно учествује у креацији и реализацији овог подкаста, а чини се да су на њега одговорили на најбољи могући начин. Уосталом, процените сами и сазнајте многе ствари које сте сигурно желели да знате о Црвеној звезди: