ВЕЛИКО ПРИЗНАЊЕ: Звездин маркетинг други у Европи!

Маркетинг нашег кошаркашког клуба из године у годину диже стандарде и труди се да буде у кораку са Евролигом. Никад то не прође неопажено и челни људи најелитнијег кошаркашког такмичења у Европи знају то да награде. Тако је било и овога пута када је наш клуб добио је још једно признање за свој вишегодишњи рад у оквиру евролигашке породице и константни напредак на пољу комуникација, маркетинга и начина на који се клуб понаша и презентира своје активности у јавности.

Прва награда „EuroLeague Marketing Award“ припала је Анадолу Ефесу. Маркетинг Црвене звезде заузео је високу другу позицију, док се на трећем месту нашао још један турски представник – Фенербахче. У финалу су се нашли још и берлинска Алба, Валенсија, Жалгирис и ЦСКА. У гласању су учествовали сви клубови оба такмичења Евролига, Еврокуп (42 клуба у конкуренцији), као и менаџмент Евролиге на челу са првим човеком такмичења Ђордијем Бертомеуом.

Црвена звезда је током целе такмичарске сезоне 2019/20. развијала и надограђивала концепт и идејно решење под називом „Together We Stand, Together We Can“, који је кулминацију доживео на прослави 75. рођендана Црвене звезде. Осим акције „клуб 100“, КК Црвена звезда почетком марта је у склопу обележавања великог јубилеја клуба имао још много акција које су наишле на изванредан одзив јавности и целокупне евролигашке заједнице. Ту су наравно, и многобројне акције клуба које су пратиле не само сениорски тим током целе сезоне, хуманитарне акције, учешће у друштвено-одговорним програмима, акцији Евролиге „One Team“.

Фото: ККЦЗ

У званичном образложењу Евролиге наводе се резултати КК Црвена звезда у сезони 2019/20: „Црвена звезда је достигла нови рекорд у просечној посећености утакмица у Београду, пошто је подигла на виши ниво све активности на промоцији утакмица, али и у циљу пружања новог искуства навијачима пре њеног самог почетка. Клуб је обратио посебну пажњу на породице, млађе навијаче, али и све активности током полувремена и тајм-аута утакмица. Клуб је промовисао кампању „Together We Stand, Together We Can“ којом је на изванредан начин промовисао све активности у години јубилеја – 75 година од оснивања клуба. Такође, клуб је имао изванредну акцију током ванредног стања изазваног вирусом Ковид-19, а то је тренинг програм са Билијем Бероном“, наводи се у образложењу Евролиге и награде КК Црвена звезда.